Dela på Facebook  Bli ett fan
Barnens Egen Matskola Logotyp

Denna webbsida är inte längre aktiv.

cadiform

Gå till tandläkaren

Har du tandvärk, inflammation eller andra akuta problem som gör att du inte kan vänta på en reguljär tandläkartid? Kontakta oss för att boka in en tid med en tandläkare akut.

Köpa barnvagnar

Ett av de absolut viktigaste valen när man väntar barn gäller barnvagnen. Den krävs för längre promenader, den söver ett skrikande barn när den dras över tröskeln och låter barnet sova utomhus på sommaren.

Sluta röka

Det har diskuterats mycket huruvida e cigg och e juice är hälsosamma eller ej och slutsatsen är att el cigaretter är 95% hälsosammare än vanliga cigaretter. Denna studien gjordes av Englands Public Health England (PHE).

Goda burgare

Hamburgare är favoriten hos de flesta barn. Och det är inte onyttig mat. Ta med barnen på hamburgerrestaurang